نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

صبر تاج تمام شد؛ خداحافظی قریب الوقوع اصولی با سخنگویی فدراسیون فوتبال!

  • کد خبر: ۱۲۶۲۰۵
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
صبر تاج تمام شد؛ خداحافظی قریب الوقوع اصولی با سخنگویی فدراسیون فوتبال!
به نظر می‌رسد مهدی تاج هم از عملکرد اصولی به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال رضایت ندارد و به همین دلیل تغییر در این سمت کاملاً جدی به نظر می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز، در دوره سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال و پس از برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم توسط اعضای هیئت رئیسه، قرار شد در دوران سرپرستی احسان اصولی صفار یکی از اعضای غیر فوتبالی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سخنگو انتخاب شود تا پل ارتباطی میان فدراسیون و رسانه‌ها باشد و اتفاقات مدیریتی مرتبط با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را در دوره گذار در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد دوران سخنگویی آقای سخنگو هم به سر آمده و باید به زودی شاهد خداحافظی اصولی از این پست باشیم، هرچند وی تمایل زیادی به این اتفاق ندارد، اما گویا هیئت رئیسه به ویژه شخص رئیس فدراسیون فوتبال اعتقادی به این ندارد که روال به همان سبک و سیاق دوره سرپرستی تداوم یابد بلکه اعتقاد دارد همه چیز باید در چارچوب رفتار‌های قانونی صورت گیرد و کلیه دست اندرکاران فدراسیون فوتبال در قبال عملکرد حوزه خود پاسخگو باشند.

از طرفی موضع‌گیری‌های عجیب و غریب سخنگوی فدراسیون هزینه‌های عجیبی را برای مدیریت فدراسیون فوتبال ایجاد کرده تا دستاویز جدیدی در اختیار منتقدان قرار گیرد، هرچند مهدی تاج تلاش کرد به نوعی گاف آقای سخنگو را پوشش دهد، اما از محتوای کلام او در نخستین نشست خبری او با رسانه‌ها پیدا بود که مهدی تاج هم از عملکرد اصولی رضایت ندارد و به همین دلیل تغییر در این سمت کاملا جدی به نظر می‌آید.

حالا باید دید با متزلزل شدن جایگاه غیرتخصصی عضو غیرفوتبالی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال آیا او همچنان می‌تواند مثل دوره سرپرستی میرشاد ماجدی با رایزنی همچنان به عنوان پل ارتباطی فدراسیون و رسانه‌ها در برابر لنز دوربین خبرنگاران قرار گیرد یا اینکه این فرصت طلایی از او گرفته خواهد شد تا وی نیز همانند دیگر اعضای هیئت رئیسه به یک عضو معمولی تبدیل شود که تنها در جلسات هیئت رئیسه حضور پیدا می‌کند.
منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->